סביבת למידה |
קישור |
סיסמה ושם משתמש |
הערות |
אל תקווין |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
ספרי לימוד לכיתות א-ה |
|
בריינפופ |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
מדע וטכנולוגיה (בריאות השן, הכרת הגוף), תנ"ך (לכיתות ו', ז') |
|
מט"ח |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
ערבית לדוברי ערבית (לכיתות א'-ו') |
|
מילון רב מילים |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
|
|
סנונית/גלים |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
https://www.galim.org.il/?lang=he הדרכה למורים על גלים – https://drive.google.com/file/d/1qsKlst4w0fWT-EuPLg9yxI3V0gYRvw9h/view?usp=sharing איך להקצות משימה? ואיך לקבל מעקב ומיפוי כיתתי? https://youtu.be/X9ikfIF9Pn4 |
|
ג'ינג'ים |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
חשבון/שפה (עברית וערבית) |
|
ענק של ספרים |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
עידוד כתיבה (עברית וערבית) |
|
סביבת "אופק" לדוברי ערבית |
הזדהות אחידה של משרד החינוך |
ערבית לדוברי ערבית, לכיתות א' עד ו'. |
|