מרכז חינוכי טיפולי לתלמידים כבדי שמיעה וחירשים משרד החינוך מחוז צפון
פקס: 04-671-2328
טלפון ראשי: 04-671-6274

עדכונים בנושא הלמידה בעת התמודדות עם הקורונה

שלום לצוות המורים,

בשל התפשטות הקורונה והחששות שלנו כמורים נודדים בסיטואציה מתמשכת זו אבקש להבהיר ולהדגיש כמה דברים:

• אנו נערכים לאלטרנטיבות וירטואליות שיחליפו מפגשי הדרכה ולמידה למצבים של תלמידים בבידוד ולמקרה שמערכת החינוך תסגור שעריה. 

• כשמגיעים לידיי עדכונים מנהליים ממשרד החינוך אני דואגת להעביר לכם וכך אעשה בהמשך. מורה שמקבל עדכון או הודעה חדשה יעביר אותה אליי ואני אחליט אם והיכן לפרסמה. 

• מתבקשת מכולנו אחריות אישית בהתאם להמלצות משרד הבריאות: לא ללחוץ ידיים ולהתחבק, לא להגיע לעבודה חולים, שיעול או עיטוש למרפק, לנקות משטחי עבודה, להרבות בשטיפת ידיים עם סבון ועוד. מומלץ כמובן לכל מורה להחזיק בתיקו מטליות לחיטוי וג׳ל או סבון לחיטוי וניקוי ידיים. 

• אירוע כזה מהווה הזדמנות נפלאה ללמידה של מושגים שבדרך כלל לא שגורים בחיי היומיום: נגיף ומגיפה, מרחב אישי, חיטוי, מיגון, בידוד, חליפת מגן, מחלה מדבקת ועוד. העיסוק במושגים הללו יסייע לתלמידים להבין את החדשות שמציפות אותם מכל עבר ולקבל מידע אמין ושקול. 

• נשמח לשיתוף הדדי של תהליכי למידה ושיח בנושא הקורונה בחדרי המורים.

• מורה בתוקף תפקידו נדרש לתמוך בתלמידיו ולכן חשוב מאד להיות בקשר אישי עם כל התלמידים ומשפחתם ולהתעניין במצבם. תלמיד שבן משפחתו נמצא בבידוד או חס וחלילה חלה יכול להימצא במצב רגשי מתוח ויש לתמוך בו. הנכם מוזמנים לפנות ליועצות שלנו רימא ואיריס בכל סוגיה שתעלה. אנא שמרו כולכם על הבריאות

❤?בברכה, נורית יפה.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
צריך עזרה?
לחץ כאן ומלא פרטיך

פרטי התקשרות

הסניף פתוח בימים שני, שלישי ורביעי.
יום רביעי פעילות לקבוצה הבוגרת.
הפעילות מתקיימת מ 13:00 – 16:30.

השאירו לנו הודעה ותענו בהקדם:

שינוי גודל גופנים