שלום לכולכם,
השנה אנחנו פותחים את השנה השביעית למיזם "קול הנתינה"!
שנה זו מרגשת אותנו במיוחד עם זכייתנו במגן שר הבריאות להתנדבות, בעקבות תהליכי החקר וההסברה שאנו מבצעים יחד עם התלמידים שלנו ברחבי המחוז, המהווים ניתנה של ידע והעלאת מודעות למגבלת השמיעה בקהילה.
במרכז שלנו נוצרו עם השנים אווירה ותרבות ארגונית המעודדת מעשי נתינה ומעצימה הן את התלמידים והן את המורים, וכל זאת לא היה קורה ללא המעורבות, היצירתיות וההשקעה שלכם! במהלך השנים הקודמות ליוויתם/ן את התלמידים ואפשרתם/ן להם הזדמנויות לנתינה משמעותית. הנתינה שחוו התלמידים היוותה משאב, מקום וזמן לתפנית ולצמיחה אישית.
גם השנה נמשיך בעשיה המשמעותית עם תלמידינו ונאפשר להם לחוות את הנתינה המשמעותית, אשר תחילתה בתהליך איתור חוזקות.
- אז איך מתחילים?
בצעו פעילות מקדימה בנושא חוזקות אישיות. מצ"ב מסמך הסברים ורעיונות.בהסתמך על היכרותכם עם התלמיד, קיימו עימו דיאלוג מכוון לאיתור חוזקותיו ולמילוי השאלון. - נצלו את הדיאלוג לשיח משמעותי על פיתוח חוזקות.
- התלמיד ימלא את שאלון החוזקות בליווי שלכם. מצ"ב קישור.
קהל היעד למילוי השאלון הוא: כל תלמידי המרכז הטיפולי. גם תלמידים שמילאו בעבר את השאלון ימלאו אותו השנה. זוהי הזדמנות מצוינת לשיח משמעותי ורלוונטי, אשר מעבד את ההתפתחות האישית לאורך השנים.
מועד מילוי שאלון החוזקות: דוברי ערבית – עד ליציאה לחופשת חורף. דוברי עברית: עד סוף דצמבר 2022.
מומלץ להתחיל ב"מסע" עם התלמיד ממש עכשיו
1. לחצו כאן: קישור לשאלון תשפ"ג
2. מצגת ובה רעיונות לפעילויות מקדימות לפני העברת השאלון לתלמידים:
הצעות לפעילות קישור למצגת ובה רעיונות לפעילויות מקדימות לפני העברת השאלון לתלמידים:
https://drive.google.com/file/d/12xbbJzaUFT5-4kYmKqGzddB_kwzqYOlq/view?usp=sharing
אתם מוזמנים לשלוח אלינו רעיונות נוספים.
אנחנו זמינות לכל שאלה / התייעצות / התלבטות / רעיון, פשוט צרו עימנו קשר.